Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Srbija ne sme da bude talac Vučićevih nerealnih, da ne kažem, bolesnih ambicija i jednog olako datog obećanja

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 septembar 2018 21:20
Nislija
Bravo. Sve koncizno objašnjeno.
Preporuke:
120
26
2 subota, 01 septembar 2018 22:09
bravo
Odlično rečeno. Po običaju, tačno u metu. Botovi će poludeti, a "mali alek" biti mnogo besan.
Preporuke:
95
6
3 subota, 01 septembar 2018 22:39
Ovako agresivnim svakodnevnim ispiranjem mozgova...
... prepolovio je koeficijent intelegencije skoro svima nama.

Nek nam je Bog u pomoći.
Preporuke:
84
4
4 subota, 01 septembar 2018 22:51
GSM
Kakav je on pokvareni izdajnik? Istorija nije do sada zabeležila takvo ponižavanje nekog naroda, u celoj vaseljeni, kao što on ponižava Srbe. Sve mu smrdi na izdaju. Hej Srbi moji mili, šta čekate više, zar da nestanemo zbog ovog nesoja?
Preporuke:
107
4
5 subota, 01 septembar 2018 23:16
Mile
Stolica za Kosovo u UN je isto što i priznanje nezavisnosti. To izdajnicima treba jasno i glasno reći.
Preporuke:
96
4
6 subota, 01 septembar 2018 23:21
Ah
Dobro je što se nešto dešava ali se bojim da su peticije nedovoljne da zaustave ovo zlo.
Ne znam zašto opozicija ne organizuje skupljanje potpisa za referendum o Vučićevoj smeni. Samo legalna akcija i promena priče može izbaciti ovog očiglednog agenta stranih interesa iz sedla. Ovako dok on zamenjuje teze, izaziva krize i uzurpira ovlašćenja koja nema svaki dan kršeći i ustav i zdravu pamet ostaje gorak utisak da se ne preduzima sve što bi moglo i trebalo da se radi jer svi samo reaguju na njegovu muziku umesto da promene partituru i zasviraju mu pipirevku.

Riba smrdi od glave i cela frka u državi nastala je zbog ovog očigledno ucenjenog čoveka. Sve dok SPC, opozicija, sindikati reaguju posebno i svako za sebe Vučić će sve izigrati jedno po jedno.
Odgovor?
Udruživanje opozicije nije dovoljno, moraju se udružiti preostale zdrave snage u društvu i crkva i narod i sindikati i javne ličnosti koje još nisu moral i zdravu pamet bacile na oltar zlatnih teladi vlasti.
Preporuke:
89
5
7 subota, 01 septembar 2018 23:50
penzioner Cviko
Ja mislim da Srbiju, onu pravu, niko ni ne pita ni za ić a kamoli za stolicu. E sad da li takva Srbija može da ustane protiv stolice ili bar hoklice za tvorevinu "KOSOVA" u UN? Mislim da bi morali poći od izbora. Da li je proces glasanja bio korektan obzirom na pojavljivanje ambasadora stranih zemalja u RIK-u? Kako dokazati, kako oboriti kad nam ništa ne radi po Ustavu, zakonu ali radi po jedinom zakonu, zakonu straha?
Preporuke:
29
30
8 subota, 01 septembar 2018 23:54
Laufer
Naravno da treba svi da stanemo u odbranu očuvanja Srbije ali u predvodnicima skupine koja kaže da tome teži je jedan Borko Stefanović i njegov paraf. Zašto je on tu, na izborima od pre dve godine dana je dobio neku sirotinju og glasova, skoro na nivou statističke greške?!
Preporuke:
22
61
9 nedelja, 02 septembar 2018 00:29
AntiSNS
Ovaj "Laufer" gore lepo ilustruje kako rade napr(e)dnjacke botine. "Naravno da smo svi za Kosovo, ali..." pa onda ubaci nesto sto ce da napravi razdor kao "...ali tu je Borko (Janko/Marko)...i s njim bas ne mozemo.."

Ali naravno, sa Vucicem uvek mozemo. E moji botici, slabi ste mi, dobro kazu u Vranju!
Preporuke:
34
4
10 nedelja, 02 septembar 2018 00:30
Nedo
Protv svega sam sto Vucic(SNS) radi oko Kosmeta. Vukadinovic je u pravu kada kaze da postoje obecanja radi odrzavanja vlasti. Ta dijagnoza nije komplikovana.Medjutim, kako da Kosmet postane onakav kakav je stipulisan Ustavom Srbije na koji se je Vucic zakleo? K A K O , K A D A i S A K I M Djordje??????????????????????
Preporuke:
7
15
11 nedelja, 02 septembar 2018 01:02
El_Komandante
Ne slažem se da je zapad postavio Nikolića i Vučića. Ipak smo to učinili mi, mada je zapad svakako gurao tu stvar. Ne lažimo se oko toga. Mi smo ovo zlo odabrali da vodi državu i mi snosimo odgovornost i kao nacija i kao društvo. Odgovornost svakoga od nas pojedinačno nije jednaka naravno, ali ako ništa drugo, svi zajedno smo odgovorni jer nismo u stanju da se preberemo i nađemo adekvatne ljude da se bave politikom u Srbiji. Na svakim izborima biramo manje zlo, umesto da biramo veće dobro. To dosta govori o nama kao o narodu. Koliko god da Vučić danas bode oči, problem nikada nije i ne može biti jedan čovek.
Preporuke:
32
4
12 nedelja, 02 septembar 2018 01:06
izazov razumu
Vučićeva "zakletva"

http://pink-rs.com/media/image/portal-media-254d2992-2da9-34e7-b935-79dabea4fd3d/720

Patološki lažov "polaže zakletvu" držeću ruku na crvenom "ustavu" a pri tome ispod je neki objekat za koji tvrdi da je Sveto Pismo.

Lažov se zaklinje (sa "tampon crvenom zonom") nad Svetom pismu a u Boga ne veruje i ne poštuje Sveto Pismo

2. Ne pravi sebi idola niti kakva lika; nemoj im se klanjati niti im služiti. (Merkel)
7. Ne čini preljube.
8. Ne ukradi.
9. Ne svedoči lažno na bližnjega svoga.
10. Ne poželi ništa što je tuđe.

nije je kršteni Pravoslavac, a crkva je ionako odvojena od države te "polaganje zakletve" "nad svetim pismom" je obična majmunska predstava za idiote.

"crveni" ustav se ne štampa od pada komunizma, i ne postoji štamparija koja je odštampala važeći Ustav Srbije u crvenoj boji

Radikal Vučić "pljuje" naprednjaka Vučića kao "nesrpsku fukaru"

https://youtu.be/6VzQL0lOORw
Preporuke:
25
2
13 nedelja, 02 septembar 2018 01:17
Ajde
penzioner Cviko
Mislim da bi morali poći od izbora. Da li je proces glasanja bio korektan obzirom na pojavljivanje ambasadora stranih zemalja u RIK-u? Kako dokazati, kako oboriti kad nam ništa ne radi po Ustavu, zakonu ali radi po jedinom zakonu, zakonu straha?

Opet ti sa bojkotaškom propagandom .... te Vučić više.

I Milošević je sve imao i krao izbore, dok se narodu nije smučilo i izašao u dovoljnom broju na izbore, pa nije moglo više da se krade "šiptarskim glasovima".

Samo već godinama zagovaraš bojkot i istim rečnikom kao Vučić kad zabrlja postaješ Kalimero kako ti misliš ustvari dobro godinama pozivajući na bojkot i "fer uslove"

Neka izađe 5 miliona Srba patriota kako će da pokrade tvoj Vučić izbore?
Preporuke:
9
12
14 nedelja, 02 septembar 2018 01:23
čestitam
Poslanik i analitičar Vukadinović je jedini sa NSPM (os svih "itnernet patrojota" komentatora) koji je stavio svoj potpis i svoj matični broj da je patriota i da se protivi predaji Kosova i Metohije.

PS nisam ni ja, ne zato što nemam 300 dinara za prevoz nego zato što nemam ni dinara.
Preporuke:
22
4
15 nedelja, 02 septembar 2018 01:42
M. Obrad Simović
„Rešavanje” statusa KiM je doguralo dotle da sve postaje jasno kao dan ili 2+2. Mnogoljudno „ne” lošem naumu dobija snagu lavine koja će smestiti plitku političku pamet u istorijski zapećak. I to će biti to. O jednoj drugoj stvari mora istovremeno da se brine. Postoji nekoliko ubedljivih razloga da se veruje u narativ kako neko izvan Srbije bira vlast u Srbiji. Tako i sadašnju vlast koja sve čini, kako opozicija kaže, ne bi li zaslužila novih nekoliko godina „masti i slasti”. Onoliko koliko je ovaj narativ tačan, toliko je vlast u nas kolaboracionistička. Dakle, status KiM, bilo ko i kada, ne mogu da rešavaju kolaboracionisti a da ne nanesu štetu srpskim državnim i nacionalnim interesima. Ukratko, oni koji se zalažu za poštovanje Ustava Republike Srbije i Rezolucije UN, br. 1244 morali bi već sada da pružaju garancije da neće uploviti u vlast sa kolaboracionističkim jedrima. -Je l' pošteno? (Znam za jadac).
Preporuke:
15
2
16 nedelja, 02 septembar 2018 02:31
Svako ko razume njegova zlodela shvata da je Vučić cinični i perfidni mrzitelj Srbije i to više nigde ni ne krije.
Pod srpskom zastavom, patološki nastavljač uništenja slobode Srbije i okoreli autošovinista identifikovan sa evroatlanskim agresorom vuče ka propasti i nestanku slobodne i duhovne Srbije.
Koji su uzroci što ga ne mali broj Srba trpi? Strah i neznanje.
Dokle? Od svih nas zavisi da li ćemo biti TAOCI bolesne ambicije veleizdajnika ili NEĆEMO.
Dovoljno smo SPOSOBNI I SNAŽNI da izdajničkom režimu STANEMO ZA VRAT.
Preporuke:
26
2
17 nedelja, 02 septembar 2018 03:23
misljenje
Odmah organizovati skupljanje potpisa da se smeni Vucic. Medju prvima potpisujem..dosta vise ovog sarlatanisanja sa nasim zivotima i zivotima nasih komsija, sugradjana. Opozicija uporedo sa skupljanjem potpisa protiv lazne drzave Kosovo mora da skupi potpise da se obori Vucic i vlada; da ne bude da nam ostane Brnabic..napravi ona solidnu karijeru zahvaljujuci tome sto mi cutimo.

I eno je pise u Politici autorski clanak mozes misliti koji je na nivou sastava iz srednje skole i resavske skole prepisivanja sta pise u NY Tajmsu .Zena koja nema ni jednu zaslugu da bi mogla da vodi vladu, koja se ne mesa u svoj posao..koja misli da je digitalizacija njen prioritet a njen prioritet treba da bude nesto sasvim drugo..
Zena koja izlazi pred javnost i laze dva dana o Sinisi Malom i ne trepne ..koja daje neodgovorne izjave o KOsov, i sve to moze. Kad smenimo Vucica (kojeg EU podrzava iz sve snage..) da nam ne ostane gdjica Brnabic da i dalje bude nesto.

Prema tome nije Vucic sam..
Preporuke:
26
2
18 nedelja, 02 septembar 2018 03:49
Nemanja@laufer
Babi je milo sto joj se snilo.E tako vi radite.Vidiste vi Borka Stefanovic u toj grupi,a nevidoste Slavisu Ristuca i Marka Jaksica?

Inace sta je to Borko parafirao?


Ne morte da zavrsite pravni da biste znali sta je paraf,on je samo kraj pregovora,pravno obavezujuci ne predstavlja nista.Ali,ajde,prosvetlite me sta je to Borko tako lose parafirao da Vucic nije sproveo?

Oda kapitulacije 99,koja je iznudjena da se razumemo niko ne kaze da je MIlosevic kriv za to,niko nikad nije taku stetu naneo Srbiji kao sto je Vucic briselskim sporazumom.
Preporuke:
19
6
19 nedelja, 02 septembar 2018 04:27
s.j Srbi moraju da se probude iz ove tampazije, a za to je neophodno da probijemo medijsku blokadu
Patriotske glasove je nemoguće čuti u 'mejnstrim' medijima.
Preporuke:
19
3
20 nedelja, 02 septembar 2018 04:54
xxx
Rusija i Kina mogu da blokiraju prijem kim u un, šta god da aca veličanstveni uradi. S druge strane vidi se da je zapad u panici čim nas toliko pritiskaju, tačnije ove beskičmenjake na vlasti.

E sad šta je uzrok te zapadne panike ( rat u siriji ukrajini... neredi u moldaviji.... ) o tome se može samo nagađati ali činjenica je da im se žuri da zaokruže prljave poslove koje su započeli na balkanu.
Preporuke:
20
0
21 nedelja, 02 septembar 2018 05:04
Gorьkaя moя Rodina
"Velika je Srbija, a bežati nikuda, iza nas je Šumadija!"
Preporuke:
19
2
22 nedelja, 02 septembar 2018 06:19
Malji dec
Nobelovu nagradu za mir dobili su i teroristi kao sto su Arafat i Samir. Dobili su i ratni huskaci kao Obama. Ta nagrada je odavno smesna i devalvirana.
Beeedno je to sve.
Preporuke:
20
5
23 nedelja, 02 septembar 2018 08:26
ne sme...
Ne treba: "Srbija ne sme da bude talac...", nego: "Srbija ne sme da ostaje talac..."
Preporuke:
19
2
24 nedelja, 02 septembar 2018 09:26
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
Gospodine Vukadinovicu,mozete li da objasnite Srbima da je poslednji cas da se blokira i zaustavi izdaja koju je na najperfidniji nacin u sprezi sa mentorima sa zapada osmislio najbolji student generacije na pravnom fakultetu u Beogradu.Gadim se da napisem to ime izdajnika,lazova i neprevazidjenog manipulatora. Laze svoj narod od pocetka i sve sto je obecavao,nije ispunio.On ponizava gradjane Srbije i pravi nas maloumnim.Ako tako nam i treba,umesto da organizujete narod da se suprostavi njegovoj nameri da KiM pokloni Siptarima,Srpski narod i dalje cuti.Znate li bolji nacin od ulicnih demonstracija protiv aktuelne nenarodne vlasti,zar se ceka da ova izdajnicka vlada aminuje nezavisnost Kosova pa tek onda da se ide na ulice i tsl.
Znao je on veoma dobro da Srbi imaju pamcenje kao kokoske zato se usudio na izdaju najsvetije zemlje i zato onako drsko i bezocno nas ubedjuje da je Srbija odavno izgubila Kosovo;2.Mi nemamo nista na Kosovu;On nema ali hiljade i hiljade imamo imovinu na KiM.
Preporuke:
20
3
25 nedelja, 02 septembar 2018 10:13
ANALITICAR
Jos jedna brilijantna analiza gospodina Djoleta Vukadinovica. Vucicevu politiku je najlakse definisati u jednoj jedinoj recenici - Vucic izdaje Kosmet - Vucic razbija Srbiju - Srbija izumire - Vucic je zatvorio medije , Vucic radi za Zapad i Vucic vodi politiku izdaje koja ce na kraju dovesti do gradjanskog rata.

Danas novo ubistvo u Beogradu. Zemlja u rasulu
Preporuke:
18
5
26 nedelja, 02 septembar 2018 10:54
Ujka Vasa
GDE MOŽE DA SE DA POTPIS ZA "JEDAN POTPIS MENjA SVE"?
Preporuke:
13
3
27 nedelja, 02 septembar 2018 11:01
ANALITICAR
Nakon sest godina vladavine Vucica i nestanka Srbije imamo samo danas :

BEOGRAD - U Grockoj se jutros dogodila stravična tragedija, muškarac (58) je u pomoćnom objektu porodične kuće iz lovačke puške pucao sebi u glavu.

Tragedija se dogodila na dan venčanja njegove ćerke.



STRAVA I UŽAS NA BULEVARU: Pronađen leš muškarca, ubijen iz vatrenog oružja!


NOVI UŽAS U BEOGRADU: Mladić skočio sa Pančevačkog mosta


Opste rasulo i raspad sistema. Ekonomski i nacionalni raspad. Bukvalno svih institucija Srbije.
Preporuke:
18
5
28 nedelja, 02 septembar 2018 11:47
penzioner Cviko
@ Ajde,
Čime se vi to zanosite? Tvrdnjom da sto puta ponovljena laž postaje istina? Uzaludan posao! To može da prođe kod onih koji su ili "slepci" i pored dobrog vida ili su ne zainteresovani za rešavanje pitanja koje ih muči pa se prepuštaju defetizmu, inerciji, nevoljnosti, itd. A što se tiče poziva na bojkot, to je moje pravo pa i obaveza. Moj deda Jovan je nosilac Albanske spomenice. Otac je bio oficir i profesor koji je zbog stava da ne poklanja ocene stradao, itd. I sad ja da bi stvar bila po vašoj volji treba da pljujem na njih dvojicu i sve njihove kolege, istomišljenike. Sram vas bilo zajedno sa društvom koje se na svakom koraku bori za ovu budalu. I upamtite, uskoro vas niko neće poštovati bez obzira pod kojim se pseudonimom pojavljujete. Dobra strana toga jeste da će te videti šta je to dostojanstvo...
Preporuke:
8
3
29 nedelja, 02 septembar 2018 11:52
Laufer na ANTI SNS
Kakav bre botić! Od 1992 idem na opozicione proteste. Jesi ti ANTI SNS-ovac bio 2013. na protestima što ih su ih organizovali Srbi sa Kosova i Metohije? Ne verujem da si bio. Ja sam bio. Možda si bio kada je Nikolić dao zakletvu 2008. da se neće smiriti tako mu Boga (Bog damu dušu prosti) dok ne vrati KiM u okvire Srbije. Ja samo gledam sa srpskog stanovišta a ne šta naredi tata preko bare (mora da bude ovaj, pa posle njega ovaj,pa posle taj itd. itd.).
Preporuke:
7
5
30 nedelja, 02 septembar 2018 12:01
Crna Mamba
Ne samo da će priznati Kosovo već u državi stvaraju atmosferu koja preti da preraste u obračun sa onima koji su protiv. Vidimo to po režiranim incidentima prema opoziciji. Šta će snsovske ovce na skupovima opozicije sem ako nisu došli da provociraju? Te provokacije su sve češće i bezobraznije a vidimo šta se radi i sa Srbima na Kosovu-prave se spiskovi pristalica i preti se da će ići po kućama da "ubeđuju" one koji su protiv priznanja. Ministar policije to podržava. Samo se pitam ko plaća tu policiju-mi ili ministar? A ko plaća tog ministra-mi ili Vučić? Ovo sve više postaje strahovlada i teror.
Preporuke:
20
2
31 nedelja, 02 septembar 2018 12:21
ANALITICAR
PENZIONER CVIKO

Prijatelju Vi pisete patriotske i kulturne postove. Potpuno Vas podrzavam da su Izbori u Srbiji farsa. Mislim da na njih ne treba izlaziti zato sto u birackim spiskovima ima oko milion ljudi vise nego sto ima zivih biraca. To znaci da Vucic ima u startu milion glasaca prednosti. Dovoljno je da SNS i Vucic popune prazne listice jos pre izbora. Evo dokaza da Vucic laze za milion ako ne i vise. Statisticki Zavod Srbije koji vodi Kovacevic od 2015 godine a koji je kadar SNS je priznao da Srbija ima samo 7 miliona. Strvarni broj nije ni 6 i 900 000 ali uzmimo da ima 7 miliona. Kako onda biraca moze biti 6 miliona i 700 000 kada deca od nula do 18 godina zivota nemaju prava glasa. Dakle od 7 miliona treba oduzeti 18 godina puta oko 70 000 beba koliko se radjalo u proseku u zadnjih 15 godina. 18 puta 70 hiljada je milion i 256 000. Dakle stvarna cifra biraca je maksimum 5 miliona i 800 000 a nije ni tolika. Dakle Vucic u startu laze za minimum 900 000 biraca. Farsa !!!
Preporuke:
10
2
32 nedelja, 02 septembar 2018 12:53
samo pitam
Ko ima ovlascenje da privremeno okupiranoj teritoriji KiM da stolicu u UN?
Preporuke:
10
2
33 nedelja, 02 septembar 2018 15:08
Turas
@ Uspešan rad Đ. Vukadinoviću !
Izašao je komentar da Tači pristaje (kakvo olakšanje za Vučića)na razgraničenje !?
Logika je kao i do sada , da neki "trampista" savetovao šiptaru ovaj zaokret . Što bi za nas Srbe značilo nove forme vučićevskih balada .
Na primer ;Našim trudom smo uspeli da pregovore pomerimo sa "mrtve tačke" i krenemo da radimo na novim okvirima koje smo postavili"(?). Tako će otprilike biti "novi" koncepti ostvarivanja izdajničke politike "naše" vlade i njenog predsednika .
Verujem kao i mnogi , uprkos Vukadinovićevom trudu, da će Vučić da nastavi da radi na "zadatku" (pominjao ga je Vukadinović)uz manje "zaobilaženja" zavisno od pritiska SPC i otpora koji je zavladao u Srbiji .
Šta Vučić pritom zanemaruje , što je u srbskom mentalitetu . Srbi su kao cunami . Bunt kasnije nadolazi i prerasta u katastrofu , koju je nemoguće kontrolisati .
Preporuke:
6
2
34 nedelja, 02 septembar 2018 16:49
kukavičje jaje
U pitanju je simbolički, politički i strateški najvažnije srpsko pitanje u ovom i prošlom veku.

Ovo je Srbima podmetnuto uz pomoć otuđene beogradske elite, da bi se realizovali drugi ciljevi. Mahom albanske teritorije bez ikakvog strateškog značaja za Srbe.

Makedonske teritorije su recimo Srbima bile od strateškog značaja, a stanovništvo se možda i moglo integrisati da je nacionalna država pravljena na vreme i sa merom. Prvenstveno na svojim etničkim teritorijama, kako su to radili drugi mali evropski narodi. Onda Srbi ne bi mogli ostati ni bez izlaza na more pri normalnom razgraničenju Srba, Hrvata i Bošnjaka, uz poštovanje kakvog-takvog reciprociteta.
Preporuke:
4
3
35 nedelja, 02 septembar 2018 17:29
Neša
Izdaju ništa neće zaustaviti.
Preporuke:
3
3
36 nedelja, 02 septembar 2018 18:50
penzioner Cviko
@ ANALITICAR,
Hvala. Ja sam probao da izađem i da ne izađem. U oba slučaja, Vučić je pobedio. Šta bi bilo kad na dan izbora niko ne bi otišao da glasa? Otišao bi Vučić ali ne sa vlasti već da obiđe sva glasačka mesta i konstatuje kako na divno iznenađenje Srbija ima 15 miliona stanovnika. Istina!!! Pogledajte fotografije sa njegovog predizbornog mitinga u Milanovcu. Ljudi ko ovce trče mu u zazgrljaj. Neki su čak poveli decu što je etički neprihvatljivo. Šta će ta deca misliti kad stasaju da privređuju ako bude uslova? Da li će psovati svoje roditelje koji su ih vaspitavali na zabludama?
Preporuke:
2
1
37 ponedeljak, 03 septembar 2018 12:09
skromnost
@penzioner Cviko
Ja sam probao da izađem i da ne izađem. U oba slučaja, Vučić je pobedio.

Probajte sledeći put da glasate za Vučića.
Preporuke:
1
0
38 ponedeljak, 03 septembar 2018 13:56
Nebojsa
tzv. Kosovu ne treba stolica u UN. tzv. Kosovo i Albanija su de fakto jedna drzava tzv. velika Albanija, tako da se predsednik Srbije o tome nista ne pita. Srbija treba da ukine postojecu granicu sa Kosovom i Metohijom, treba da se mnogo radi na vracanju srpskog stanovnistva na nasu svetu zemlju, na povecanju nataliteta, da se vrate institucije drzave Srbije, a koje su ukinute, da se vrati barem tajna policija i vojska. jedini nacin je da Srbija stvara veliku Srbiju sa Republikom Srpskom i svim srpskim teritorijama.
samo tako mogu da se sacuvaju interesi srpskog naroda, a predsednika Srbije i ostale izdajnike niko u svetu ne voli i ne ceni.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner